.: minXie piXiE :.



independent minx. love ur own self. got reasons to smile, it's hard. family is priority. simple funny homo
sapiens. trust no one. number of bad habits. white is pure. roses are love. it's not easy to pleased others. mind ur own business. don't cramp the head wit trifling thingy. arts resembles the soul. linkin park sounds pleasant to the ears. love story good for the eyes and mind, always! laughter is the best medicine, trust me! but ice cream, chocolate and cheeze cake are the bestest ever medicine in the world. good listener instead of problem solver; troublemaker; no! never take things for granted. mentos; can't live without.

Saturday, January 8, 2011

OMG!

semalam first kelas taekwon-do untuk semester ni. semangat weigh! haruslah semangat. sir baru. mengikut info yang boleh dipercayai sir ni strict orangnye. die ok cume agak strict. betul laa kan. lain orang lain carenye.

tepat pukul 5, semua berkumpul dan buat line. lepas bagi salute, start warming up. slow jog, touch floor, sprint. actually sebelum pegi kelas lagi aku dah rase lain macam. tapi masih bertahan. siap warm up, buat kick. ok, masih bertahan. pastu buat punch. ok, mase ni memang rase yang amat lain macam. segala peluh jantan betina dah keluar. tetiba aku rase pusing semacam dan kat depan aku dah start menggelap (ade ke imbuhan menggelap??? hantam sajalah) ape lagi. aku terus pusing, bow kt sir, cepat2 g blkg. OMG! AKU HAMPIR PITAM!!! amek kau. siap highlight merah lagi. sangat tak dipercayai. dengan cepat jugak aku duduk. kalau lambat beberapa saat rasenye memang sah - sah aku tumbang. isk3.

bila take 5, bebudak ni sume cakap muke aku pucat gile. urgh! malu kot. anim dok tanye. ok ke tak. huhu. dengan selambe aku jawab "takpe, anim ade. kalau jatuh anim jadi penyelamat" hehe3. ape pun thank you cik anim. betul la. panjat gunung ok jek, ini baru buat siket dah nak pitam. kelakar pun ade kau rase. isk3.

pastu pelan - pelan baru ok. aku amek langkah berjage - jage. duduk kat line paling tepi. rase lapang siket. tu pun masih rase kelam - kelam jek pandangan mata ni. huuuuu. pengalaman dowh. pelik pun ade. selalu orang kate sebab tak makan boleh nak pitam bagai. ni tengahari aku dah selamat menghadap nasi kerabu. pastu ade kate kurang gula. entah??? ape korang rase? kenape kite boleh rase sampai nak pitam. isk3. takmau lagi rase camni minggu depan. harap - harap ok seperti biase minggu depan. btw, kalau tak salah pendengaran aku, semua lepas grading hari tu, dapat belt kuning. alhamdulillah. harap2 kali ni dapat ke belt hijau pulak.

dah. pegi buat assignment tuh. ouh....ape isu keusahawanan kat malaysia? anyone? i need help! tq ^__^

No comments: