.: minXie piXiE :.



independent minx. love ur own self. got reasons to smile, it's hard. family is priority. simple funny homo
sapiens. trust no one. number of bad habits. white is pure. roses are love. it's not easy to pleased others. mind ur own business. don't cramp the head wit trifling thingy. arts resembles the soul. linkin park sounds pleasant to the ears. love story good for the eyes and mind, always! laughter is the best medicine, trust me! but ice cream, chocolate and cheeze cake are the bestest ever medicine in the world. good listener instead of problem solver; troublemaker; no! never take things for granted. mentos; can't live without.

Tuesday, June 14, 2011

Teman Tidur

eh...tetiba macam rajin pulak aku update blog kan. aku tak tau nak bagi tajuk ape kat post ni. tapi takpe lah. taip dulu nanti siap baru bagi tajuk.

ape jadi teman tidur korang? aiseh soalan. mencabar jiwa dan raga tak. ahahhaha. jangan laa pikir lain macam. maksud kat sini, bantal peluk ke, teddy bear ke orang ke eh oooppsss! =D

kalau aku kat rumah sewa ni ramai yang jadi teman tidur. ade bantal, ade badak ade bear.

bantal tu ade senior bagi mase aku form 4. sampai hari ni wujud lagi bantal tu tapi haip!!! bukan bantal busuk tau. wangi sentiase.
yang warna merah tu name die mr red devil. comel kan. elok ade tanduk nates tapi senyum sweet jek. ade kawan bagi. chop! kawan ke???
yang biru tu si badak biru @ bluehyppo. dapat mase keje kat bank dulu. farewell gift. tapi badak biru bukan dalam simpanan aku lagi. ade orang dah 'kidnapped' die.

 ni name die cik bear2. cool kan siap pakai ray-ban lagi. ni pun dapat farewell gift mase keje bank dulu. aku pun pelik kenape aku dapat 3 ekor bear terus dalam satu kotak as farewell gift. (betul ke penjodoh bilangan ekor tu?) ade badak, bear dengan kucing. kucing tu aku letak dalam kereta kat rumah.

sebenarnya ade lagi 2 bantal. satu bantal bentuk hati satu lagi bantal strawberry. tapi yang ade kat aku sekarang; cik bear2, bantal bentuk hati satu, bantal strawberry dengan bantal yang gambar kat atas tu. badak biru dah kene culik, red devil ade kat katil kat rumah. macam mane aku tidur ngan teman yang begitu ramai tu? senang jek. tiap malam sebelum tidur aku susun dulu teman - teman ku ini. cik bear2 kat kiri aku, bantal hati dengan bantal strawberry kat kanan aku, bantal lagi satu buat peluk. kan senang. habis cerita.

bilarumahkuberkata : ade niat nak tambah koleksi bantal lagi =p

2 comments:

MUHD FAISAL HASSAN said...

mak ai...mintak2 kawen ni suami xtido luar...haa

MUHD FAISAL HASSAN said...

mak ai...mintak2 la kawen ni suami tersyg xtido kat luar..haa